Nu Ă€r det dags, no more förĂ€ldraledigt. Lillasyster ska skolas in pĂ„ sin förskola och mamman ska skolas in pĂ„ sitt jobb igen. Vi har varit dĂ€r och hĂ€lsat pĂ„ nĂ„gra gĂ„nger innan efter vi lĂ€mnat Ärtan pĂ„ Föris. De gĂ„r pĂ„ samma förskola men olika avdelningar. 👍 Himla skönt att hon fick plats dĂ€r, jag hoppas hon kommer trivas lika bra som sin storasyster har gjort. 
 
Har gĂ„tt vĂ€ldigt bra, hon har varit lite mammig men inte alls ledsen. Jag har ju varit med hela tiden. FĂ„r se hur mĂ„nga dagar jag stannar kvar.. 
Fast för att vara en matglad unge som vill Ă€ta HELA tiden sĂ„ var hon VÄLDIGT BEKYMRAD eftersom det verkade finnas NOLL mat pĂ„ förskolan. đŸ™ˆđŸ˜± Lilla skruttan. Hon skannade av det lilla köket som fanns och fann inget Ă€tbart. Som tur var trollade de fram en banan en stund innan lunch och dĂ„ blev livet genast ljusare! 😉 Sen kom Ă€ntligen lunchen fram och hon Ă„t för kung och fosterland. 

Imorgon kör vi vidare och nu kanske det börjar kĂ€nnas helt okej, nu nĂ€r hon vet att hon fĂ„r mat! 😂  Det Ă€r vĂ€ldigt spĂ€nnande med alla barnen och leksakerna! 💕 Men sen nĂ€r vi Ă„kt dĂ€rifrĂ„n har hon somnat direkt i bilen och sovit vidare hemma i nĂ„gra timmar. Min lilla plutta!! ❀ 

  (null)
Mitt hjĂ€rtas fröjd och glĂ€dje! 💕 

Kommentera

Publiceras ej