Ledig dag. Hade skrivit en lång lista på saker jag tänkte få gjort här hemma. Men vet ni vad!? 

Jag har inte gjort en endaste jädra grej av de där punkterna! 😂

Skit samma! Vi har haft en bra dag. Och den lilla har fått tanka lite närhet. Speciellt när vi gick upp i skogen och hon fick sitta i bärselen på ryggen. Som en liten tomtenisse på min rygg, satt hon där. Somnade när vi gick hemåt. 💕 (null)
💕❤️💕
Ärtan gick in för det här med svampplockning med liv och lust!  (null)
Så duktig! Belöningen fick hon till lunchen när jag smörstekte några trattisar. Dem åt hon som förrätt! 💕 (PS. Det var varmt idag. Hon har klätt sig själv!!)

Vi har haft en del duster idag. Men när det inte skriks en massa, sägs emot allting hela tiden, vägras lyssna så har vi det jättebra. När hon är glad och pratar och funderar. När jag inte känner mig uslast i världen. ❤️ 

Just nu sover lillasyster skitdåligt! Knölar och bökar runt och blir lite ledsen emellanåt. Det tar på oss båda två att börja jobba och gå på Föris. ❤️ Så nu säger jag godnatt! 💤💤
Det får vara såhär. En massa punkter på en lista. Saker som inte springer iväg av sig själv iaf. Det kommer en tid en dag när jag kan göra en av grejerna. Sen en annan dag när jag kan göra något mer.. Men nu först: SOVA!! 💕💤 

1 kommentarer

lena

15 Oct 2018 17:28

Ärtan är en suverän svampplockare! Gäller bara att hon inte snubblar så svampen far all världens väg.

Svar: ❤️
pluppelinda.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej