Ganska lugnt på jobbet i helgen. Hunnit göra lite andra saker istället. Inventera, plocka etc ni vet.. 

Skönt iaf att få komma hem till J och barnen. Äta lite lunch och vila en stund. ❤️
Igår tog jag och Emma en ridtur. Tänk att vi hann rida innan det var mörkt! Ljuset! Ljuset är så fiiiint! Vet inte hur många gånger jag fick lov att säga det. 😂 

(null)
Chalet var PIGG! Hon vill verkligen ridas oftare. Tyvärr har jag ju varit skruttig. Som tur är rör de sig varje dag ändå. Longering, promenader, tömkörning.. men har lovat henne att ut och springa lite någon dag. ❤️ Älskade hästen! 

Nu är det måndag och jag jobbar igen. Ser fram emot min "helg" som kommer. Ledig onsdag och torsdag. Det är fördelen med butiksjobb. Barnen går inte heltid på förskolan eftersom jag är ledig en del vardagar. 👍 

Happy monday! Nu är det dags att jobba! ❤️

Kommentera

Publiceras ej