Den lilla väckte mig innan klockan ringde. Sen drog hon igång sitt bubblande prat och då smög vi ner. Gjorde mig iordning och sen hade vi lite morgonmys. Frukost tillsammans innan de andra kom ner. Sen for jag till jobbet och grejade järnet.. Nu är det dags för förkultivering och fröer! Roligaste säsongen. 

När jag kom hem låg de alla och vilade så det var så tyst, så tyst.. ❤️ Åt lite lunch och sen gick vi ut en stund och grejade med lite smått och gott på gården. 

Tänker att det här får bli en stående punkt i bloggen:
  • Dagens gröna: Tömde ut lite kompost i landet, tog in en jordsäck så den får bli varm. Upptäckte att jag INTE har någon såjord hemma. Va?! Sen jobbar jag på granngården, vad är det för supermisstag att inte ha jord hemma!! Bläddrade igenom bilderna i mobilen medan jag låg bredvid Bönan som sov. Tittade på lite trädgårdsbilder och fick lite inspiration! 💚 

Imorgon är det jobb igen. Nytt schema för i år, 2 helger jobb. 2 helger ledigt. Jaja, inte så mycket att göra åt! Godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej