(null)
Igår på förmiddagen skulle vi ut och gå med Fiffi. Men till barnens stora lycka konstaterade de att sandlådan var framme. Så jag fick gå runt på gården och bort mot grannen med hunden medan barnen var klistrade i sand, vatten och snö. Heja "kvattandet!" 😂
Tur det finns galonoveraller! 👍 

På sjukfronten börjar det lätta lite. Bönan har sin tumme i bandage men den är inte svullen och gör inte lika ont. 
Ärtan är dock hostig och helt röd kring ögonen. Men vi kämpar på! Jag har ju ledigt ändå i några dagar eftersom jag tänkte vi kunde ha lite sportlov. Så vi är hemma och skrotar runt! ❤️

Sen på eftermiddagen red jag och Emma nya vägen till Vika. Den kommer nog bli en ny favorit tror jag. Hästarna var pigga men vi tog det lugnt. 💕 Så härligt att kunna rida medan solen sken! Jag blir helt salig när ljuset återvänder. Tjatar om det hela tiden; "åh så fint med solen" "åh titta vad ljust det är fortfarande!" 🤣☀️ 

Vad den här fredagen bjuder på, ja det visar sig! Nu ska vi plocka undan frukosten. Finfredag på er! ❤️

Kommentera

Publiceras ej