(null)
Vi fick sova till 7!! Så himla härligt! Sen låg vi i sängen en stund och drog oss. Ärtan tog fram en bok och så läste J för dem. ❤️

(null)
Efter frukosten tog jag och Emma en ridtur! ❤️ Jag skulle vilja rida oftare. Men tiden räcker inte till. Förhoppningsvis blir det bättre. Någon gång. Himla härligt att komma ut. Och när vi kom tillbaka skulle Ärtan rida "båda hästarna så att de blir glada!" 👍 Bra inställning. Till och med lillasyster tog ett litet varv på gården på ponnyn. Sen skulle hon rida Chalet men tyckte nog att hon var lite för hög. Jag satte bara upp henne i sadeln och så fick hon sitta där en liten stund. Gullungar och hjärtehästar! ❤️❤️

(null)
Ärtan och J var på bio. Jag och lillasyster passade på att vila lite i soffan och därefter sätta ihop min födelsedagspresent. Nu lyser det i fönstret! 😂

(null)
I lurarna på kvällspromenaden med Fiffi! ❤️ Så himla bra dokumentärer det finns. Jag har lyssnat på den här flera gånger. Tror jag laddar hem ett gäng och lyssnar igen! 

Nu ska vi sova. J är förkyld och mår inte alls bra. Jag hoppas min förkylning ger med sig snart.. men men.. Godnatt på er! 💤💤

Kommentera

Publiceras ej