Idag har vi varit och träffat "vår" Doktor Sandra. Och Pernilla som tagit längd och vikt på vårt stora hjärta. Och tadaaa! 


Hon är precis 100 cm! Vet inte varför det känns så stort men jag blev nästan gråtfärdig av glädje. Hon växer så bra! ❤️ 
Sen måste jag ge Falun en stor eloge för personalen på barnmedicin. De är helt fantastiska! Känns som vi är i trygga händer. 

De har dessutom byggt om avdelningen och fått det så fint i de nya väntrummen. Ärtan lekte lite men ville ändå helst gå tillbaka till det "gamla" som vi brukar sitta i. 😂 Min älskade goding!! ❤️

Spännande detaljer på väggen! Och fantastiskt fina målningar! 👍


Efter besöket på lasarettet åkte vi till Stora Lunån där vi åt och klappade på djuren. Så himla fin dag tillsammans. Alldeles innan hon somnade sa hon: "idag har varit en fin dag" till mig och J. ❤️ Det värmer en lite trött morsa hela vägen in i hjärtat. 

"Heidi-grisen" har hon pratat mycket om. Nu hade de även skaffat en minigris till som var mindre (än så länge) och hette Märta. Men på bilden är det Heidi som får lite klappar. 💕 Fanns mycket nya djur att titta på i år. En lagom utflykt tillsammans efter läkarbesöket. Bönan sov ju den största tiden i vagnen och vaknade nog när vi rullade upp på gården. 


Nu ska jag läsa lite trädgårdstidning och sen sova! Godnatt! ❤️

Kommentera

Publiceras ej