(null)
Den lilla saintpaulian, jag köpte den som enbart ett blad när jag var i Tällberg på mässa, blommar nu igen! 😍 
Gulligaste gullblomman, jag är mest imponerad över att den överlevde hemma hos mig. Krukväxterna lever ett ganska hårtliv sommartid nämligen. Då är jag så fokuserad på grönsaker att jag ofta glömmer bort att vattna. 😱

(null)
Wexthuset hade rea på tomatfrön så jag passade på, dels att köpa hem några av favoriterna som det var dåligt av och att prova några nya sorter. Så igår sådde jag några frön av de här nya sorterna.. 😆 

Och så till sist;  (null)
Det här med hydroponisk odling var så himla kul att jag fick en idé när Fiffis hundgodisburk var slut. Karvade ett hål i locket och stoppade dit en odlingskorg. Nu väntar vi på att en gurkplugg ska vara redo för flytt om några dagar. Sen kör vi!! 💚


Kommentera

Publiceras ej