Jag har faktiskt mestadels ledigt i påsk. Jobbar en dag. Men har varit ledig idag så 4 lediga dagar av 5 är väl helt underbart? 

(null)
Idag drog vi ut på turné för att kolla lite värden på Ärtan. Efter besöket på barnmedicin så åkte vi till plantagen, åt lunch på Max och åkte en sväng till Blnge. Handlade minimalt med saker. Ikea gjorde absolut ingen vinst på oss. Tror vi kom ut med typ en handfull småsaker, gick igenom Clas O också och fann vad jag sökte. Jag ska visa er sen, bara jag gjort iordning.. 

När vi kom hem tog jag och Helena en promenad med hundarna och hästarna. Nu laddar jag för några dagar på hemmaplan, förhoppningsvis får jag, vi, lite saker gjorda. Har en hel del plantering som borde göras och så vill jag få iordning växthuset så gott det går, nya rutor är beställt... Ja, vi får se helt enkelt. Hur mycket ork och tid jag har!! ❤️ 

Nu har jag iofs dragit igång ett städryck. Så det blir lite rent här hemma iaf. Ha en fin påskhelg! 💛🐣

Kommentera

Publiceras ej