Imorse kan jag helt ärligt säga att jag faktiskt ville styra bilen helt åt motsatt håll mot jobbet. Jag var trött, sliten och INTE pepp alls. MEN jag tog mig till jobbet, jag gjorde mitt bästa och jag hade kul med mina kollegor! 💕 

Och när jag kom hem hittade jag en brun papperspåse märkt konditori Mora kaffestuga i hallen. 💚 J hade köpt dammsugare till mig!  (null)
Så nu ikväll kollade vi klart på Amy Schumers stand up-show och medan jag skrattade så jag dog klämde jag i mig en sån där god grön grej!! 💚 

Älskar min sambo. ❤️ Han är en pärla! 

Nu taggar jag för tisdag. Det är min fredag det.  Sen är jag ledig i två dagar. Det sitter som ett smäck. Så. Jävla. Skönt. För nu har jag bara 4 helger framför mig med jobb. En söndag, en lördag och därefter 2 med dubbeljobb. Alltså Jippie! Med vänlig hälsning, inte alls bitter! 😬

Kommentera

Publiceras ej