(null)
Vilken lång och härligt ledig dag vi haft! 

Jag startade morgonen med en ridtur. Red nya gång&cykelvägen till Vika och den var; HEMSK att rida. Verkligen vidrig. Vi tog oss till Vika och där red vi den gamla landsvägen tillbaka. Annars hade vi fått bli hämtade, aldrig att jag rider den vägen innan tjällossningen har gett sig och vägen torkat upp. Vi skrittade hela vägen men kunde trava gamla landsvägen så hon blev glad. Min fina Chalet! ❤️ 

Sen har vi hunnit greja hemma på gården, jag har planterat en massa tulpanlökar jag haft liggandes så jag misstänker att mina armar är lagomt möra imorgon. 👍 Vi har kalasat och ätit supersmarrigt fika hos Helena och Ola. Vattnat blommor och tagit fram grillen. Barnen har lekt ute medan vi stökat runt. Helt underbart. Försöker verkligen att inte bli stressad över allt jobb som töar fram.. vi tar en sak i taget! 

(null)
Den minsta lilla hjälpredan! Hon vill "osså göra" och "osså följa".. Blir alldeles varm i hjärtat av hennes kavata uppsyn. Men hon är redigt förbaskad på att hon inte kan åka trehjuligts än. Hon når inte riktigt ner till pedalerna så till slut stod hon och vrålgrinade och la omkull cykeln. 😂 Jisses anåda, vilket humör! 

Imorgon väntar min jobbdag. Sen är jag ledig två dagar igen. PERFEKT!! ❤️ Sov gott! 

Kommentera

Publiceras ej