(null)
Pallkrageodlingen. Rufsig och vild! 💚

Idag när farmor Cajsa var här så hann jag gå ut i trädgården och göra lite sånt jag inte hunnit när jag och barnen varit ute. Jag hann rensa jordgubbslanden från revor. Tukta tomaterna och gurkorna i stora växthuset. Vattna i växthusen och bara gå runt och titta på allting! ❤️ 

För att behålla odlingsglädjen så försöker jag göra sånt som kommer för mig, utan att ha en lista på måste-saker. Bara går ut och tar ett par handskar och ser vad som dyker upp helt enkelt. 

(null)
Odlingen vid lillstugan. Jag håller på att bygga upp odlingsbädden de sabbad när de grävde ner elen. Ändå så himla glad över det här området. 
Nästa år ska jag inte sätta squashen så tätt utan sätta lite blommor mellan plantorna. Kan jag försöka komma ihåg det? 🙈 

Kommentera

Publiceras ej