När barnen var med farmor C så ägnade jag några timmar åt att greja med hästarna. I lugn och ro fixade jag stallet och tog en ridtur med Chalet. Hon var så glad över att få springa, vi travade ganska fort tills mina ögon tårades. ❤️ 
(null)
Sen skrittade vi genom skogen hem till lilla Taurus som stod i stallet och var ledsen för att han var sååå ensam! Men igår fick han springa på ridbanan och Chalet fick vilodag. De har hållit igång bra nu, jag hoppas vi kan fortsätta med det i höst också. 
Det är svårt att bedöma när man ser honom varje dag. Men köttbulleponnyn måste ha blivit lite smalare kan jag tycka. 💕


(null)
Diego aka "Degen" ville busa lite när jag kom till Helena idag. Kastade lite gris till honom ute på gården. Ni kan ju föreställa er en skuttande grandis... inte direkt något man vill krocka med! 🙈 
Han fick växa upp när Baltazar försvann. Liten blev stor över en dag. ❤️ 

På kvällen tog jag en kvällspromenad med Fiffi och avslutade med lite klapp och kurr med Ziva. De här djuren som gör såna tassavtryck i våra hjärtan! 💕


Kommentera

Publiceras ej