Jag har ledigt imorgon. Men sen är det dags. Min semester är slut. På tisdag väntar jobb igen. Jag ser fram emot hösten, en mörkare årstid och en ny vardag med skola för Ärtan och Bönan på Föris. ❤️ Mina lediga dagar mitt i veckan kommer bli helt annorlunda mot förut. Då är det jag och lillasyster när vi lämnat av Ärtan. Det kommer bli bra, jag hoppas verkligen det. Att Ärtan trivs i skolan. 

Hon har älskat skolstarten. Det är så roligt! Men hon har varit helt slut på eftermiddagarna och somnat tidigt. Ingen mer sovmorgon mitt i veckan för oss längre. Nu ringer kl 6:30 varje morgon på dagarna för att vi ska hinna! 

Min semester har varit bra. Jag har fått vara med barnen en massa❤️❤️, inte lika mycket med J eftersom han började jobba efter vår vecka tillsammans. Jag har ridit och hållt igång hästarna. Jag hoppas jag får till en och annan ridtur under veckorna nu, så de fortsätter hålla sig fina! Jag har hunnit vara ute lite i trädgården. Skördat och pysslat om och vattnat och ätit solmogna tomater, märgärtor direkt vid plantorna och tagit in massa grönsaker till måltiderna. 💚 

Jag har fått vara trött och ledsen. Det har varit en tuff sommar känslomässigt. Nu hoppas jag att hösten blir bättre. Att alla mina nära och kära får må bra. Att djuren är så friska det bara går. ❤️

(null)
Mina älskade enviskråkor! 
❤️❤️


Kommentera

Publiceras ej