Lite pirrigt var det nog imorse när vi lämnade av lillasyster hos farmor och gick till skolan. Min stora tjej! ❤️ Jag fick vara med första timmen sen skickade de hem oss vuxna, och hon brydde sig inte alls mycket över att jag skulle gå. Hon har redan fått nya kompisar berättade hon senare. 👍

Hon tyckte det var så kul och blev så SUR över att jag kom och hämtade henne direkt skolan var slut. Sen var hon helt slut och släppte på allt och bråkade järnet. När vi kom hem la hon sig och sov en stund. 
Jag förstår henne. Inte lätt när man varit spänd, orken tryter och man är med någon man vågar skrika på. 🙈 Efter vi bråkat klart kunde vi spela lite spel tillsammans medan lillasyster sov i vagnen. ❤️ 
Jag kan inte förstå att hon börjat skolan. Min lilla Ärta, som kom till oss.. är redan så stor! ❤️

Nästa vecka får hon också vara på fritids. För då är min semester slut! Hon är redan taggad för hon börjar med att äta frukost där den första dagen. Hon är glad. Jag är väl måttligt glad över att rivstarta med att börja arbetsdagen kl 7! 😂 Men men.. så är det!! 

Nu ska jag sova! Nu är det slut på slappa morgnar! 👍 

Kommentera

Publiceras ej