Vissa dagar Ă€r kĂ€mpiga. Ingen av oss Ă€r i nĂ„gon vidare balans och det mĂ€rks ibland. I början av veckan ville jag mest gĂ„ i ide. Trött och ledsen och helt matt. Barnen och jag hade bĂ„de tvĂ„ och trettiotre sammandrabbningar som sög musten ur oss allihopa. TĂ€nkte att vi kommer ju bli helt tokiga innan den hĂ€r semestern Ă€r slut. 

Men idag, idag har vi haft det BRA! ❀ (Peppar peppar!!) Vi behövde nog nöta lite pĂ„ varandra och sen ta en paus och vila. Idag Ă„kte vi hemifrĂ„n efter frukost och har mest tagit dagen som den kommit. Först Trollstigen i Östnor, dĂ€refter sushilunch hos Emma och sen gjorde jag och Ärtan lite Ă€renden pĂ„ stan och hĂ€rjade runt pĂ„ lite lekplatser medan lillasyster sov hos Emma. 💕 Tror det var bra att de fick dela lite pĂ„ sig. Att vi fick komma ifrĂ„n en stund och att jag och Ärtan fick en stund tillsammans. 

(null)
Alla dagar i veckan, Äret om, Àlskar jag er!
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

Det blir nog bra det hĂ€r! Vi reder oss, tjejerna och jag medan herr PĂ„hls Ă€r pĂ„ jobbet. En vecka till Ă€r vi lediga, sen börjar stora tjejen skolan! â€ïžđŸ™ˆ NĂ€r blev hon sĂ„ stor? Hon som ser fram emot det med glĂ€dje!! 

Nu ska jag lĂ€gga mig. đŸ’€đŸ’€ Jag hoppas vi fĂ„r En lika fin dag imorgon. 💕

Kommentera

Publiceras ej