Ärtan älskar skolan. Och fritids. Äntligen får hon gå på fritids!! Hon är helt slut när vi ätit middag och vi stoppar henne i säng supertidigt. Hon har ett väldans humör emellanåt och det är bara att ta ett utbrott i taget.. Men jisses alltså! Hon är som någon slags minitonåring!! 

Bönan har det kämpigare. Hon var så ledsen idag när jag lämnade henne. Men det gick över ganska fort berättade pedagogen som tog emot henne. Och sen när jag kom och hämtade henne blev hon så glad så hon började gråta. Min lilla mammagiiis! ❤️ Imorgon hämtar mormor så då får hon kortdag! 👍 

Och jag. Jag är på jobbet och har det bra. Idag har vi byggt om inför säsongsomställningen. Bevattning ner och vildfågelgrejer upp! 😄 Hemma matar jag fåglarna och det är trångt vid sittplatserna. Men det är så himla roligt att titta på dem. Det känns bra att göra en insats för dem, snart flyttar de flesta över vintern.  Snart finns inget surrande eller fladdrande heller när det är vintervila. 

(null)
Efter att jag och Emma longerat hästarna såg himlen ut såhär. Då var det bara att trampa hem. Hann svänga förbi och pussa på Lill-Olle också en snabbis, men när jag parkerat cykeln i ladan började det droppa från skyn. Sen kom det en rejäl urladdning med blåst, åska och regn! 

Dags att 💤💤💤 istället för att babbla om random shit! 🙈



Kommentera

Publiceras ej