(null)
Jag, Ärtan och Lill-Olle drog våran "lekparksrunda" på campingen idag. Helena skulle göra ett ärende så jag passade honom medan. Otroligt krävande. 😂 Han sov så nöjt i vagnen hela tiden! 💤💤💤❤️ 
Min älskade Ärt! ❤️ Tycker det är bra att vi får lite tid med varandra. Lillasyster fick vara hemma hos min faster för hon var lite snorig. Men hon har varit pigg ändå. Om hon inte vaknar med feber ska vi turista lite imorgon. 

J har varit borta och jobbat idag. Han kom hem jättesent. Men jag och barnen roffade med hundpromenad, middag och läggning utan problem. ❤️ De var båda jättetrötta och somnade snabbt bara jag läst ut sagorna. 
Sen när de somnat gick jag ut och stängde växthusen och sen tog jag fram de här;
(null)
Mina fröer. Har sorterat upp dem och tagit fram det jag ska höstså. Måste ta mig i kragen och skruva ihop bädden bara.. 🙈 När nu det blir.. 😂 

Sen kom han äntligen hem!!  (null)
Jag älskar den där retstickan! 
❤️ 

Han hann med dagens ret också innan jag gick och la mig. Det kan ju inte bara missas liksom! 🙈 

Men nu ör det sovtajm!! 💤💤
 

Kommentera

Publiceras ej