(null)
Så himla fin soluppgång medan jag gick med Fiffi imorse. 
J och barnen har varit hemma. Förskolan var stängd idag. Han är förkyld men barnen är jättepigga. De hade pysslat och lekt så huset är lagom stökigt. Vi bättrar på stöket imorgon! 💕 

Tre dagar ledigt väntar. Så himla himla skönt. Nog för att vi ska ut och åka två av dagarna men ändå. Jag är ledig. Jag är lite besviken på mig själv över att jag inte "gjorde mer" när jag var ledig. Typ bakade bröd och fixade.. men orken fanns inte. Dessutom har vi massor med bröd i frysen. 😂 Jaja.. det ordnar sig! 

Idag har en murare varit här och fixat våran bakugn. 👍 Se så fint det blev!  (null)
Oerhört vackert ja, tänker ni! 😂 Men jag är supernöjd eftersom det varit en stor spricka i den. Jag skulle vilja lära mig att baka mer läfsor, tjockbulle och helst av allt: TUNNBRÖD!! Nu ska vi vänta några veckor och sen elda lite i den. Får väl se när vi hinner baka. 

Nu måste jag röja av i köket! Pussåhej! ❤️

  • Dagens gröna; ett tjockt kuvert låg i brevlådan när jag kom hem! 💚 (null)
    Här ska odlas! 😄 

Kommentera

Publiceras ej