(null)
Det började redan vid frukosten. Lillasyster brukar äta jättebra själv men nu när hon är krasslig fick vi ta till lite distraktion och matning. ❤️ Alltså åkte lite fröpåsar fram. Ska göra några kompletteringssådder. 

(null)
Sen har jag hunnit röja ur den andra sidan av växthuset. Planterat ut grönsaker och även blommor i bädden. Och ätit lunch i växthuset medan den lilla sov. (Den stora har varit iväg på andra äventyr med min faster idag för att få lite ombyte medan lillasyster är hemma och vilar.❤️) 

(null)
Sen landade min biologiska bekämpning i brevlådan. Så imorgon ska jag vattna på krukväxterna för att få bukt på sorgmyggelarverna. Men då är den stora frågan? Var börjar jag? Inne eller ute? 🤔 

Men nu är det sovdags för min klocka ringer verkligen i ottan! 💤💤💤

Kommentera

Publiceras ej