Ärtan har varit helt utpumpad av nattens kräkningar så hon har sovit typ hela dagen. J har varit hemma med barnen medan jag körde morgonpasset på jobbet. Fruktansvärt mkt att göra på jobbet. Som vanligt. Men nu är jag hemma några dagar så Ärtan får piggna på sig. 

Att se henne så ledsen och ynklig skär i mitt hjärta. "Men mamma, varför blev jag sjuk? Jag som ville åka till förskolan?!" Frågade hon mig innan hon nästan började gråta. ❤️😢 
Älskade unge, imorgon hoppas vi på en bättre dag! 

(null)
Den lilla är pigg. Hon fick följa med mig bort till stallet och gå en vända med hästarna. "Mina hästar" benämner hon dem. Kallt som attan var det men när vi kom hem hände det spännande saker. Pelletsleverans! Då måste man ställa sig på första parkett i fönstret och kolla på "tlutten".. (trucken) ❤️ 

Nu ska jag försöka komma till ro och sova. Gjorde ju misstaget att somna när jag la Bönan. Sen kom Järker och väckte mig, middagen var ju klar! 😂 Typiskt misstag. Jag behöver sömnen. Den här natten som var gick ju inte till historien som den lugnaste.. 🤮🤮 

Nä! Håll tummarna för att mina vildingar mår fint imorgon! ❤️✊ 

Kommentera

Publiceras ej