(null)
Full fart på jobbet. Jag bjuder på den här snygga idolbilden. Såhär ser man ut när man tillbringat x antal timmar på jobbet. Och få avsluta dagen med jordleverans. Bil och släp. Typ 35 ton. Jippie! Kom inte ifrån jobbet kl 17. Icke-picke. 

MEN jag avslutade dagen på bästa sätt. 
Först en stund ute i trädgården med barnen som sprang runt och lekte. Jag hann plantera om några paprikor också. Ställde ut lite krukor på plats, så jag vet på ett ungefär hur de ska stå..  Imorgon kanske jag hinner plantera någon liten planta. 

(null)
Sen medan J la barnen tog jag och Emma en ridtur. Den här årstiden är MAGISK. Ljuset värmer en trött själ som levt i vintermörkret. 

Jag och Fiffi gick en promenad hem, sen blev det en supersen middag och lite korsord medan J satt och jobbade. Och nu. Nu är det sovtajm och sen väntar två lediga dagar!! ❤️

Kommentera

Publiceras ej