Nu är det äntligen helg! Två dagar med tid för lite av varje. Jag hoppas jag får till lite trädgårdsfix. Har en hel del jag skulle behöva få gjort ute. Men vad jag hinner med det återstår att se. 

Gårdagen gick i ett. Rensade ett av bakutrymmena på jobbet så mina kläder var rejält lortiga när jag åkte hem. Förberett för snö eftersom jag plockade fram snöspadarna. Tur var väl det, den lär nog komma snart. -3 hade vi när vi vaknade imorse. 

Slutade vid 16 och for hemåt genom trafiken. Ska inte klaga men ibland är jobbet på "fel sida". Bytte om till ridkläder och begav mig till stallet. J och Ärtan åkte på bybastu. När jag ridit fick lillasyster ta en sväng på ponnyn. 💕 Hon blir så himla glad. Och ponnyn gillar Bönan eftersom hon vet var godishinken finns.. 

När jag nattat den äldsta låg jag kvar en stund bredvid henne och kände att det vore skönt att sova för kvällen.. Klockan 21 gjorde jag mig redo och kröp ner. Såg lite på Netflix i mobilen och innan 22 var det Tack&godnatt. HIMMELENS välbehövligt. 💤💤💤 
Men nu, nu är det frukost och därefter blir det en ridtur. Ha en fin helg! ❤️

Kommentera

Publiceras ej