Herregud vad den här veckan bara dundrar på.. redan onsdag och jag ska sova. Måndagen var faktiskt fin. Jag började sent, vi hann fixa stallet och gå med Fiffi, jag och Bönan. Jag slutade tidigt och hann rida. 

Tisdagen blev en sån där "favorit-i-repris". 🙈Spya i bilen på väg till Föris. Den lilla klarar inte frukost och därefter bilåkande över Sollerön för att lämna Ärtan och därefter åka till Föris. "Mamma jag har ont i magen" därefter 🤮. Så jag vände hemåt för att sanera barn och bil och avvakta hur det artade sig istället för att åka till jobbet. Men därefter har hon varit pigg och ätit som vanligt så (peppar peppar) ingen magsjuka. 
På eftermiddagen jagade jag lösspringande häst och hjälpte till när veterinären fick komma. Tack&lov inte någon av våra fyrbenta. Man blir extra ödmjuk och tacksam när något sånt här händer. 😢 

Idag har jag jobbat, mestadels större delen av dagen. När jag kom hem blev det hundpromenad, middag och därefter läggning av två barn. J har varit i Sälen och kom hem sen. Min älskade sambo, vad han sliter på. ❤️ 

Nu svamlat. Godnatt på er! ❤️💤💤

Kommentera

Publiceras ej