(null)
En Suddig bild, men kolla hårsvallet. ❤️ Den där mankammen går inte av för hackor. Och nu när han blir tunnare och mindre fet blir den lösare också, då svänger den fram&tillbaka så gulligt när han går. ❤️ Sen ser man hans fläta sticka rakt upp också. Den har vi alltid i när han har betesreduceraren annars kliar han av sig den.. 
Idag tog vi ett pass på ridbanan. Igår red vi ut. Imorgon får vi se vad som händer. Han börjar bli riktigt fin i kroppen. 👍

Jag jobbar helgen, som vanligt tycker jag att det är halvkul eftersom jag hellre hade varit med barnen och J. Men men.. Kanske hinner jag göra ett litet pass ute i trädgården imorgon efter jobbet. Men den här årstiden när mörkret kommer är jag så himla trött. Igår somnade jag till en stund medan jag nattade Bönan vid 20.. 😴💤

Nu sover Ärtan. Så nu ska jag krypa upp i soffan en stund! 

❤️ 

Kommentera

Publiceras ej