Jag och lillasyster fick sovmorgon imorse eftersom J lämnade Ärtan på skolan. Det här med sovmorgon innebär att jag vaknar strax efter 6 och inte kan somna om. Sen ligger jag kvar bredvid en liten sovande fis och surfar runt på mobilen.. Imorse väcktes jag dessutom av att Bönan ramlade ur sängen och började gråta. PANIK-väckning med andra ord. Men hon somnade om direkt jag bäddade ner henne bredvid mig. När jag frågade om hon ramlat ur sängen sa hon "ja, men det var ingen fara". Nähääädu.. 😱

(null)
Jag och gullmulen tog en ridtur idag. Hästarna var väl inte direkt imponerade över att de fick gå ut igen för ridtur när de väl kommit in. Ponnyn ser ut som en liten pudel. Men hans päls är fantastisk och jag vill undvika att raka honom om det är möjligt. ❤️

(null)
Det här ska bli spännande. Jag har testat att beställa frukt via crowdfarming.. Jag ser fram emot kommande leverans av clementiner!! 😍

Och sist men inte minst har vi haft en bra dag! ❤️ En bra halvledig dag. 

Kommentera

Publiceras ej