Det här är en tråkblogg.. skulle aldrig kunna bli en influencer för jag är för upptagen med allt annat i livet för att hinna skapa bra innehåll.. 😂 

Den här veckan har jag klämt i och jobbat 5 dagar. (Vadå, det gör väl alla jämt? Tänker ni..) Jo, så är det. Men jag jobbar ju egentligen bara 70%. Så att jag jobbar 5 vardagar är inte supervanligt. Och jag tänkte lite "shit jag kommer bli helt slutkörd", men nej. Jag känner mig faktiskt glad. Vi har haft väldigt kul på jobbet idag. Och dessutom slutade jag 17 och åkte hem och red innan jag försökte lägga det lilla barnet. ❤️ Det lilla barnet som börjat sova lite i "sin egen lilla säng". Hon är så stor. Ingen liten bebis. Tänk att hon fyller 3 om mindre än ett halvår!! 

Landade en stund i soffan och såg lite på teve. Två filtar och två katter gjorde mig varm. 
(null)
Jag fryser alltid så ända in i märgen den här första tiden på senhöst/vinter. Då tänker jag alltid "hur ska jag någonsin bli varm? Hur ska jag ens överleva vinterns kyla?" Sen klär jag mig och går ut och sen är det till slut vår igen.

Men nu tänker jag sova! Imorgon är det finfredag!! ❤️

Kommentera

Publiceras ej