(null)
Idag fick jag barnpassning till barnens stora lycka och då passade jag på att köra järnet med gräsklippning och röjsågning och vattning. Jisses vad jag har kämpat på. Min stegräknare har slagit i taket och jag var väldigt mör när jag kröp ner i sängen. 💤💤 

(null)
Jag tycker det är så fint med trimmade kanter och klippt gräsmatta, men jag älskar all "vild" blomning också. Har låtit ett hav av vitklöver vara oklippt, och jag körde sicksack mellan prästkragarna vid staketet. Sen har vi ingen paradgräsmatta på gården, vi har så mycket annat för oss än gödsla och klippa.. 🙈 

Jag lånade iaf min systers gräsklippare och körde med uppsamlare. Så nu har jag täckt Häcken hela vägen på båda sidor och lagt på gräsklipp både här och där. Så lyxigt med uppsamlare. 👍 Tack för lånet! 😘


Kommentera

Publiceras ej