(null)
J låste min bankdosa av misstag. Nu kan han inte ta fel längre.. för jag tog fram nagellacket och målade på den. Och då kom det en liten fröken med sina små naglar och ville ha lite färg! ❤️ Lite svårt att få till det bra, eftersom det är så svårt att hålla stilla! 😂💕

(null)

Igår gick vi ut i skogen och åt mandariner på förmiddagen. Sen plaskade vi i vattenpölar vid återvinningen innan det var dags för kvällsmat. Roliga nöjen va? 😂 

Jag har mest inte gjort så mycket alls de här senaste lediga dagarna. Jag har varit med barnen och det har varit så bra. Vi har haft lugna dagar tillsammans. Min trötthet sitter som ett smäck i hela kroppen. Typiskt urdåligt. Men idag har jag mockat, gosat med hästarna och tagit en ridtur på ponnyn. Underbart! ❤️ och det var två hellyckliga tjejer som fick "skjuts" hem från promenaden. 👍

(null)
Efter ridningen tog vi fram grillen för första gången i år. Premiärgrill och så åt vi i växthuset. 👍❤️ Så mysigt! 

❤️💕❤️
Nu ska jag fortsätta vila mig i form! 

Kommentera

Publiceras ej