Barnen hade plockat blommor åt mig på hundpromenaden med sin pappa. Det värmde i hjärtat på mig när jag kom hem, trött och helt utsjasad. Men nu kan jag pusta ut, ledig i några dagar! 👍 (null)
Och titta så fin bukett de plockat!? 😍 
De har tagit det som fanns och komponerat ihop. ❤️ 

Jag är helt utpumpad och igår bröt jag ihop totalt när jag var på väg hem eftersom jag är så sjukt slut. Det har varit fullspäckade dagar på jobbet, jag har jobbat flera dagar extra bara för att vi inte haft personal och det har blivit långa dagar. Lägg till att jobbet faktiskt är ganska fysiskt tungt också. Jag förstår varför jag är trött!! 

Men nu, nu hoppas jag att det vänder. ✊ 

Jag har precis läst och kramat Ärtan godnatt, nu tänker jag mysa ner mig i soffan en stund och äta lite choklad. Det är bra för en utarbetad själ!! ❤️ Hejsvejs!! 

Kommentera

Publiceras ej