(null)KvĂ€llsmat som gick i fĂ€rgen grönt! 

Medan jag jobbade idag sĂ„ var J och Ärtan pĂ„ simhallen. Sen gjorde de nĂ„gra Ă€renden pĂ„ stan och gick förbi kaffestugan. Jag hade ju tydligt hintat om att det var bĂ€sta dagen, nĂ€mligen punchrullens dag!! 😂 NĂ€r jag kom hem fick jag se en liten pĂ„se i kylen! 😍 

Har ju som vanligt jobbat flera dagar och inte varit sĂ„ pigg pĂ„ kvĂ€llen! đŸ’€đŸ’€ NĂ€r vĂ€nder det!? NĂ€r börjar man kĂ€nna att allt lugnar ner sig och man inte behöver fara fram som en galning. Men det Ă€r mest pĂ„ jobbet det Ă€r sĂ„, dĂ€rför jag oftast inte orkar gjort sĂ„ mkt alls pĂ„ kvĂ€llen. Typ en hundpromenad efter jag nattat nĂ„got av barnen! ❀ Hade med terriertanten till jobbet en dag. DĂ„ kom vi ut pĂ„ en hĂ€rlig lunchpromenad;

(null)
Kolla vad fint med lite solsken! 😍

Förresten sĂ„ gick det bra pĂ„ 3-Ă„rs kontrollen. Bönan blev blyg, pratade inte alls lika mkt som hon brukar sĂ„klart. Doktorn fick nĂ€stan inte titta henne i ögonen eller öronen. đŸ˜‚ Och sĂ„ har hon ju inte rĂ€tt uttal pĂ„ alla ord.. Men det ska gudarna veta att det hon inte uttalar rĂ€tt, det tar hon igen i ett ordförrĂ„d utan dess like istĂ€llet sa jag dĂ„.. Snart 3 och har sĂ„ mycket roliga funderingar!! ❀ Just nu Ă€r det mkt bajs bajs bajs. 😂

Nu Ă€r det lĂ€ggdags efter ett avsnitt av Grand tour med Top Gear-gĂ€nget. Helt galet som vanligt och jag skrattar sĂ„ jag knappt kan andas! 🙈 Godnatt pĂ„ er! đŸ’•đŸ’€đŸ’€ 

Kommentera

Publiceras ej