Jag har en sambo. Som jag älskar. Som ibland suckar lite över mig och mina växter. Kan liksom inte förstå.. 🙈 

Klämde in en till blomma på fönsterbrädet i lilla fönstret i köket. Det fönstret är mest perfekt i mina ögon. Ingen gardin och massa krukväxter. 😍 (null)
Ljusslingan, växterna och så Ärtans robot! 💚 

Fast okej, jag skulle kunna bli av med något elefantöra. Det hade inte gjort så mkt.. Forellbegoninan är så fin och dessutom blommar den! Sen har jag en bladbegonia och lite andra småplantor.. 

Men, krukväxter är så fint! Och det fylls hela tiden på, har ju tagit flera par sticklingar av saint paulia. Det är så en söt liten gullblomma! Och så har jag ju mina novemberkaktusar som hängt med i ända sen vi renoverade klart köket. Dem vill jag ju inte göra mig av med.. Så ja, nu hör ju.. det är hopplöst fall! 😂 Sen kommer det en ny säsong för frösådder.. 🙈 (null)
Lite kvällsmörkt men jag gillar bollarna och blommorna! 💚


Kommentera

Publiceras ej