Den har gĂ„tt i ett ungefĂ€r. Men den har varit himla bra! 👍

Jag har varit hos optikern och gjort synundersökning och bestĂ€llt nya bĂ„gar. HĂ„ll tummarna för att styrkan blir bra. TyvĂ€rr har jag ju brytningsfel deluxe som inte gĂ„r att kombinera allt för mkt för dĂ„ kĂ€nner jag mig snurrig. Är ni nyfiken pĂ„ bĂ„garna jag valde? 

(null)
Gillar ni dem? TĂ€nkte verkligen prova nĂ„got nytt nu.. 😆 

Efter jag fixat mina Ă€renden och köpt lunch for jag hem till byn igen. DĂ€r blev det lite hĂ€stpyssel med Helena. Vi fick sĂ€llskap av lillasyster som hjĂ€lpte mig borsta ponnyn och sen fick barnen ta nĂ„gra varv pĂ„ gĂ„rden innan vi red ivĂ€g.  (null)
Skogen pĂ„ hösten. SĂ„ otroligt vacker men full med Ă€ckliga Ă€lglusflugor. 😬 Jag och Taurus gillar att skuggan gör oss sĂ„ lĂ„nga. Är ju inte lĂ€tt att vara sĂ„hĂ€r liten! 😂
NĂ€r vi kom hem pĂ„ gĂ„rden sĂ„g han ut sĂ„hĂ€r;  (null)
Som en liten pudel! 😂💕 

Sen tog jag hunden och gick hemĂ„t, blev mött pĂ„ halva vĂ€gen av J och barnen sĂ„ jag fick sĂ€llskap hem. ❀ nu Ă€r det lĂ€ggdags och imorgon ska jag ladda för jobbhelg! 👍 Godnatt&sov sĂ„ gott! đŸ’•đŸŒžđŸ’€

Kommentera

Publiceras ej