Igår efter bilkörningen och Lasses död med efterföljande begravning och Ärtans förkrossade sorg så bara gick luften ur mig totalt. Jag ville lägga mig raklång ner där jag stod och liksom inte röra mig igen. 

Då kom Emma hit så vi gick upp i skogen en stund. Och skogen, den gör ju underverk med en. Hittade lite svamp, åt några blåbär och bara njöt av färgerna..  (null)
Tog lilla korgen med mig. Det blev lite svamp i den, men det får växa till sig lite innan vi ser oss ut igen. 👍 

Sen när vi kom hem höll J på med middagen och det kändes lite bättre igen. 💚🌲🌲🌲 

Idag har det känts lite bättre. Jag hämtade barnen och åkte hem, J var i sälen på jobb så han kom inte hem förrän barnen somnat. Jag tog tag i lite tvätt och en del av tvättberget är fixat. Det går liksom runt runt runt.. 

Men nu, nu är det dags att sova! Imorgon är en ny dag, ett oskrivet blad som jag hoppas blir fylld av fina saker! ✊

Kommentera

Publiceras ej