(null)
Redan innan frukosten hade lillasyster klippt till ungefär 1000 små pappersbitar vi kunde använda till att skriva komihåglappar till mataffären. Vissa inköpslistor skulle bli så billiga att vi kunde skippa handling den dagen eftersom ingen bokstav fick plats. 😂

Sen gick vi till stallet och tog en promenad med hästarna och hundarna. Vädret kunde verkligen inte bestämma sig för hur det skulle gestalta sig. Regn, blåst, solsken, regn, blåst, solsken? Solsken och blåst? Regn och blåst? Regn och solsken? 
Ut kom vi och promenad gick vi och hem tog vi oss. 👍 

Sen har vi haft besök! Jätteroligt och barnen lekte så otroligt bra och det är så kul att se dem medan jag och Maria hinner prata lite. 💕 Fast vi fick leta rätt på alla husets kuddar sen för att ha något att vila huvudet på i sängen! 😂 

Gjorde nytt försök till brödbak. Och vet ni vad, jag kom ihåg saltet!! 🙈 (null)
Riktigt bra blev det! Rågsurdegsbröd med hasselnötter. Åt med skivor av Skedvi-päron på. Så himla mumsigt! 💕 

Jag fick hjälp av min pappa att åka till bygghandeln. Lastade skivor och takplåt. Men kom på att jag egentligen inte behövde så många skivor när vi kom hem, jag hade missförstått min kära sambo.. 🙈 Åh jag blir så trött på mig själv. Min kära mor säger att jag är så stressad. Men just nu är min hjärna bara trött.. den hänger liksom inte med. Och det är väl ett uruselt tecken. 😬👎 
Min kära kropp och mitt kära psyke. Tack för att ni står ut med mig hela dagarna.. 💕 Nu ska ni få vila! Godnatt! 💤💤💤

Kommentera

Publiceras ej