(null)
Det började med en förmiddagsridtur pĂ„ Chalet! ❀ Vi skrittade lĂ€nge lĂ€nge och sen joggade vi ett tag.. Hon kĂ€ndes riktigt fin pĂ„ slutet! 

Efter lunch och lite ditten och datten hemma pĂ„ gĂ„rden sĂ„ bestĂ€mde vi oss för att Ă„ka in till Mora och Ă„ka gokart. J körde och Ärtan fick sitta i hans knĂ€. NĂ€sta Ă„r kanske hon vill prova att köra sjĂ€lv.  (null)
Lillasyster och jag vi hejade pĂ„! 💕 Hon lĂ€ngtar tills hon blir 8 Ă„r och kan fĂ„ prova köra sjĂ€lv! 🙈

(null)
Sen blev det nĂ„got som barnen fĂ„tt önska; ett besök pĂ„ glasspaviljongen! 🍩 SĂ„ himla smarrigt! 

Vi tog en liten svĂ€ng nere pĂ„ stan innan de stĂ€ngde och dĂ„ hittade vi en födelsedagspresent till barnens kompis och en korg till min "piedestal". Blev himla bra med korgen. Nu behöver jag bara plantera om en blomma som kommer fĂ„ bo dĂ€r i. Jag stoppade ner forellbegonian bara för att se hur ser blev!  (null)
UrdĂ„lig bild men det bjuder jag pĂ„! 🙈 Det blir nog bra med en stor blomma dĂ€r! đŸȘŽ

(null)
Vi avslutade "semesterdagen" med en promenad i Mora (jag saknar hundpromenaderna sĂ„ mycket!!💔) och att bestĂ€lla hĂ€mtmat. 🙈 Sen Ă„kte vi hem och Ă„t middag och la barnen! 

JĂ€tteroligt att göra nĂ„got annat för en stund. Nu Ă€r Js semester slut och pĂ„ mĂ„ndag börjar han jobba! Jag Ă€r hemma tvĂ„ veckor till. MĂ„tte hönshuset bli fĂ€rdigmĂ„lat dĂ„! ✊

Kommentera

Publiceras ej