(null)
De amerikanska blåbären jag har planterat förra året ger första skörden i år. Det är vissa bär som är enorma! Så himla himla goda! 💙

(null)
Ny sort att gilla: sockerärt ’Delikata’ 💚

(null)
Min dahlia mår prima i pallkragen tillsammans med ärtor och bönor. 👍😍 
Majsen bakom ska vi väl kanske inte nämna. Men majs går inte bra hos mig.. borde nog skippa den nästa år. Men samtidigt så ger den lite höjd. Jaja. Än är inte sommaren slut fastän det känns så, kanske kanske kan vi få en liten minimajs till slut! ✊

Annars är gräset för långt och kanterna otrimmade. Jag har inte sått alla frön jag tänkt så och jag har inte planterat buskar eller plantor som jag tänkt plantera. Men men.. vår trädgård ger oss otroligt goda grönsaker och jag blir alldeles barnsligt lycklig över det! ❤️

Kommentera

Publiceras ej