(null)
En katt i växthuset! ❤️ 

Den här veckan har försvunnit som genom ett trollslag. Det har varit varmt och J har varit ledig.. Eller ja, han inledde sin semester med att jobba så han var väl inte ledig hela veckan. 

Här är några pärlor från veckan;
Vi har varit till Mora och lekt med en kompis till barnen på campingen, jag och M gick runt och  pratade samtidigt som vi höll ögonen på barnen. 
Vi fick en snabbvisit av Kristinehamnsgänget och det var jätteroligt att ses. Det var alldeles för längesen sist! 💕

En dag var vi till Falun och dagen efter fick bli vilodag. J och barnen badade medan jag grejade här hemma i trädgården. 
Vi har badat här i byn och i Jugan, jätteskönt att svalka sig! Jag har ridit både ponnyn och Chalet. Städat hönshus och myst med marsvinen. Vi har ätit så himla himla god mat också. Älskar hemodlat!  (null)

Igår var vi till Nusnäs och där låg jag i hammocken, tittade ut över Lenas fina trädgård och sov medan J och barnen grejade hemma hos Lena. Lite som semester! 😂
(null)
Nu vill jag också ha en altan med hammock.. 🙈 

Idag åkte J och barnen till Sollerön och jag stannade hemma och målade klart en sida på hönshuset. Det tar sin lilla tid men nu är 1/4 klar!  (null)
Det får duga! 👍 Bättre än den där gröna färgen iaf! 

Imorgon är min "sista lediga dag" för sen börjar jag jobba igen. Fördelen är att jag jobbar bara 4 dagar den här veckan så vi får en dag tillsammans. J har ledigt och är hemma med tjejerna. Vi får lite omlott för då får de ett långt sommarlov! ❤️ 

Nu lär jag sova och ladda för morgondagen! Vad den har att erbjuda det återstår att se!  (null)
En tupp och en katt.. 
❤️

Kommentera

Publiceras ej