Den här veckan bara visslade förbi typ. 

Förutom att jobba har jag hunnit med att vattna i trädgården. Växthusen och lite grönsaker. Det är torrt nu men jag hoppas väderprognosen håller så kommer det regn nu i veckan.  (null)
Varje morgon går jag ut och plockar en skål till filen. Blåbär, smultron, jordgubbar eller hallon. Det beror på vad som finns att skörda. Jag älskar det. Hur kan man inte bli glad av en sån här tallrik till frukost? 😍 

(null)
Min lediga dag var på torsdagen och jag började dagen med att måla innan de andra vaknade. Fick först lov att vara sitta i solen och njuta. 
Sen hann vi med en ridtur, ett besök på tomteland och därefter mera målning så den sidan blev klar. 2 av 4 färdiga! 👍✅
Jag kan lova att min lediga dag inte varit så "ledig" men mysigt hade vi!! ❤️

På fredagen hade jag och Li ett enormt plocka-upp-varor-från-leverans-flyt så när vi stämplade ut vid 16 hade vi packat upp 13 pallar med varor på 3 h. Den känslan tog mig hela vägen hem på cykel!! 💕 (null)
Värsta härliga fredagskänslan!! 
❤️

När jag kom hem tog vi ett dopp och sen väntade en lugn kväll hemma! 💕

En vecka avklarad på jobbet. Två kvar! 


Kommentera

Publiceras ej