Är inte alls på nå vidare humör. Min glädje är nere vid fotknölarna.. Jävla PMS. Jag blir helt tokig. Har blivit värre på sista tiden också. Grinar för ingenting och känner mig allmänt värdelös och ful. Är en fruktansvärd och hemsk flickvän den här tiden. Jag känner mig som världens bitch. Stackars J. Varför kan jag inte bara vara snäll och gullig? Tur att jag har choklad med 70% kakaohalt i min lilla godislåda. =P Så jag kan överleva kvällen.

Ska strax börja göra mig iordning inför kvällen. Blir middag och festligheter med fullt hus. Kommer nog vara lite trött när jag ska jobba på onsdag. Blir nog inte så lugnt imorgon heller. Lär ju städa och göra fint igen.. Jag är helt manisk med min städning här på bloggen men jag lovar. Jag har massor med dammråttor! =P
Hoppas kvällen blir kul iaf. Fundera på annat och vara lite glad.

Ha en superkul kväll nu!
Pussåhej!

Kommentera

Publiceras ej