Jodå, minsann. Halva dagen har tillbringats i skogen med massa cykelåkare. Riktigt roligt har jag haft. Hoppas hela tävlingen dubbleras till nästa år så man får lite mer att göra. =)
Mannen med trötta ben tog sig i mål. Tror min hjälteinsats efter vägen med massage och godis gjorde lite nytta iaf. Nästa helg blir det kanske vansbro och simningen där. Får se hur veckan fortlöper med flytt och jobb.

Flytt ja, det mesta är ju flyttat tror jag. Mest bara mitt jordgubbsland och cykel jag är mest angelägen om att få med mig nu. Älskligen har ju typ 100 kartonger med elgrejjor som han samlat på sig och kommer vara bra att ha. Så det blir väl en och annan fullpackad bil innan vi är helt färdiga. Och då återstår all STÄDNING. Pust!

Annars har jag väl spenderat en halv dag av min lediga vecka åt att leta efter min "portmonä", som jag så smart hade lagt på ett "bra" ställe. Dagen innan hade jag förlagt ett kuvert med pengar och dessutom har jag även tillbringat en liten stund att leta efter min internetbanksdosa som jag också lagt ifrån mig i all förvirring. Helt sjukt. 23år och fullständigt tankspridd. Hur ska det här gå? Jag kan ju iaf avslöja att jag hittat alla sakerna idag.

Nu ska jag ge mig på en adressändring. Så f r o m nästa vecka har jag ny adress!

Puss å hej!

Kommentera

Publiceras ej