Jag lever. Har inte så mkt att rapportera.. Är väl mest jobb hela tiden. Jag hade kunnat skriva mig där och gjort adressändring. =P Kunnat sova på vinden i en lagerhylla och vara där dygnet runt. För det är mkt nu. Inför jul och ombyggnad och sådär. Snurrar i huvudet en massa IO-nummer och mottagningsdokument och varor och priser. Jag har iaf kört massa truck idag. Lite beröm vill jag ha.. Inte så lätt att lasta pellets på släp och inte veta var ljusknappen är! =P

Ikväll har jag iaf börjat ställa fram adventsljusstakar och stjärnor. Är ju första advent i helgen och vi har spikat en helg i Örebro. Har en gratis övernattning på Scandic så det passar bra. Jag behöver komma bort och fundera över julklappsinköpen..

Är mest trött när jag kommer hem. Blir ngn hundpromenad och lite stök. Stackars J som får bo med mig. Jag försöker sköta maten och sömnen men det är nog mest jobbet som tar upp all energi. Jag som vill riva kök och börja renovera. Har blivit så inspirerad och sugen på att göra om nu.. =)

Nu ska jag fortsätta med disken.
Ha en skön helg alla änglar där ute!

Puss å hej!

1 kommentarer

norp

30 Nov 2007 11:19

Det samma min ängel!!

Kommentera

Publiceras ej