Jag lever. Den senaste veckan har jag jobbat hur mkt som helst. En kväll slocknade jag vid 21.15. Då är man trött. Har även jobbat idag och jäklarns vad mkt folk vi haft. Men roligt har jag tyckt att det varit. =) Nu har vi gått in i högsäsong iaf. Växterna kom i veckan också. Fick slita på bra innan vi fått upp dem. Nu är det bara finjustering kvar. Men det kommer ju mycket mer. Och så kommer sättpotatisen också. Så kunderna blir nöjda till slut.

Nu ska jag ner och fira J med att grilla lite. Sitter bakåtlutad i soffan och ögonlocken är tung, tung tung..  Blir grillpremiär för i år. Får dock se hur länge jag håller mig vaken.

Helgen i Örebro var grymt skoj! Riktigt skönt att komma iväg en sväng. Jag som är så himla hemmakär.. =) Tack M&M för helgen! Det måste vi göra om!

Sköt om er!
Pussåhej!

påsklilja
Min påsklilja som blommade så fint. =)

Kommentera

Publiceras ej