Årets två finaste dagar vädermässigt har jag avverkat genom att vara sjuk och ynklig. Egentligen skulle jag ha jobbat ett pass igår men efter att ha kräkts två gånger på jobbet fick älskligen komma och hämta mig. Så jag har intagit sängliggande position och njutit av den fullkomligt makalösa maten skorpor och nyponsoppa. Och på det uträttar man inga stordåd. Blir även hemma imorgon eftersom jag inte är allt för pigg för att orka med en massa spring och plock en hel dag. Huh, tror den här säsongen har gjort mig lite sliten.

Nu ska jag ta mig och kopp te och en skropa för magen är lite hungrig men så fort jag har fått i mig lite mat så mår jag illa. Blä. Hoppas det släpper under morgondagen för jag vill vara pigg och orka göra massor! Nya kampanjer på jobbet och en gräsmatta som skulle vilja bli klippt. Men först ska jag vila!

Hoppas alla har haft en bättre helg än vad jag har!


Puss&hej!


Inte ett moln, och då ligger man i soffan och är ynklig.


Ps. Mamma idag är din dag! Du ska veta att du är den BÄSTA mamman man kan ha och att jag ÄLSKAR DIG!
Tack för att du finns!

Kommentera

Publiceras ej