med att ha semester.. Därav den totala bloggtorkan.
Men jag lever, jag pysslar lite hemma och har mest umgåtts den här veckan med släkt och vänner. Vädret har inte varit på topp alla dagar men så länge jag får lite ledigt och kan vara hemma och skrota så gör det inte så mkt. =)
Har hunnit plocka blåbär och shoppat en hel del.. Ett nytt regntäcke till ponnyn och ett par lila stövlar till mig. Idag blev det en tur till Ikea i Valbo.. Fick lov att spana in utbudet på Hööks också!
Har fått en helt strålande idé om en örtagård vid gammelstugan så jag förstår inte hur jag ska få tiden att räcka till.. Dessutom har vi fått sten till uteplatsen levererad och hade tänkt göra ett ryck i köket så det händer lite igen.. =) Hihi.. Ibland kan man bli tokig på allt man vill/ska/bör göra men jag trivs vansinnigt bra just nu!
Nää... dags för en tur till stallet.
Puss&hej!

Kommentera

Publiceras ej