Veckans lediga dag.. Haha.. vilken humor jag har.. den är ju ändå inte ledig! ;)

Första arbetsveckan efter semestern är avklarad, den var ungefär som vanligt fast den innehöll mer än 40 h.. Ja, ska man starta ska man rivstarta! Nästa vecka som kommer blir fullspäckad även den, åker en sväng till Värmland och gör några dagar i Torsby. Sen ska jag och hälsa på mamma i Gävle.. så på fredag ska jag in och kika på Ikea..

Vaknade imorse av att regnet smattrade mot taket, mysigt ljud när man vet att taket är sprillans nytt! Igår blev det världens åskoväder och dessutom haglade det så det smällde på rutan i bilen när vi var på väg till Sollerön. Fast har man läst om orkanen Irene ska man nog inte klaga på lite regn..

Idag blir det målning  i ladan och vill jag ha något rogivande att göra kan jag kapa lite mer brädor medan jag ändå håller på..

Kommentera

Publiceras ej