Jag har tagit en timeout. Jag vet inte alls vad jag ska skriva och tiden finns inte.

Här hemma rullar det på. När man har hus finns det ALLTID saker att fixa med. Men det är himla kul också! När det blir lite för mkt försöker jag tänka på semestern och tempot vi hade i Tropea.. Dvs snigelfart!

Det är mkt som tiden ska räcka till; jobbet, djuren, huset, familj och vänner... och mig själv.. Jag ska försöka hinna andas mellan varven. =)
Är inne i en period där jag läser väldigt mkt. Har fått en ny favvoförfattare vid namn Denis Rudberg! Så nu har jag klickat hem lite fler pocket så jag har att göra innan jag somnar på kvällarna..

Nej.. Jag återkommer en dag när jag känner att skrivlusten är på framfart.. just nu tror jag den gått i ide.

Puss!


Underbara Italien

Kommentera

Publiceras ej