Idag är bonusdagen som inte alltid finns.. Har varit lite klurigt att komma ihåg vilken dag och datum det varit när man hållt på med beställningar och kuponger på jobbet.. Men men.. Imorgon är det första mars, ytterligare en månad närmare våren! :)
Fast idag har det slagit något slags värmerekord så jag klagar absolut inte på vädret som är ute.. Lite tråkigt att man  får vara inomhus och titta ut, ja när man inte är ute och kör fast med lilla eltrucken vill säga. Haha.. Jag tror alla grabbar på Cramo hade så kul! Men loss kom jag till slut, när jag fick bogseringshjälp av DieselBettan! Tur man kan roa någon! :)

Nu är det dags för det roliga städgörat, nedervåningen ska torkas och här uppe ska det dammsugas och torkas. Sen får det duga för den här gången.. Efter middagen väntar färgskrapan och slipmaskinen! Det gäller att hålla ångan uppe för sätter jag mig somnar jag nästan! ;)

En traktorkatt!

I miss you!

Kommentera

Publiceras ej