Idag är det sista juni.

Juni.

En månad som har totalt förändrat mitt och Js liv. En månad som vi kommer minnas resten av våra liv. Juni var månaden när vi blev mamma och pappa till en dotter. En liten Ärtan! ❤

Så. Hur känns det såhär tre veckor efter den lilla mini-människans inträde i vårt liv?

Jo.

Helt otroligt superkul!

Visst, jag är trött av den uppdelade sömnen, över att amma flera gånger varje natt och få sova en, två timme/ar här och där.. Min hjärna är ganska förvirrad och nej, just nu kan jag inte lösa några värdsliga problem som miljön eller meningen med livet! ;)
Jag är hungrig dygnet runt och vi får ta dagen som den kommer. Ärtan är nya chefen som bestämmer hur vi ska lägga upp dagarna. Lite skillnad mot hur man planerat sina dagar tidigare! :)

Men det är så värt allting! All sömnbrist, alla känslor som åker berg&dalbana och alla bajsblöjor i hela världen! ;)

För..

Störst av allt är kärleken och det är helt fantastiskt hur mycket man kan älska en liten individ som precis gjort entré. Jag kan ligga och titta på henne hur länge som helst när hon sover. Idag låg hon och log när hon sov och då smälte mamma-hjärtat ner till sylt eller kanske mer smarrig kolasås! Så himla söt!

Så. Hejdå Juni. Du kom och vände mitt liv upp&ner med hennes ankomst! Men ingen är gladare än jag! (Och den nyblivna pappan!) Nu säger jag välkommen Juli, en månad som småbarnsföräldrar väntar mig och J.

1 kommentarer

Emma Kristina Wellert ♥

01 Jul 2013 23:26

Så fint skrivet!
Verkligen tänk värt!
Tror hon tog många mer storm, för hennes söta charm. ♥

Kommentera

Publiceras ej