Fullt hålligång från morgon till kväll. Jobbat heldag och klämt in ett bankmöte mitt i alltihopa också. I fick leverans av växter på eftermiddagen. Blev en timmes jobb utomhus i regnet för att få upp och in de växter som vill stå inne.. Passade på att köpa med mig lite kryddväxter hem idag. De får bo inne med alla andra plantor och vänta på bättre planteringsväder! :) 

Har lyckats förtränga att Valborg är en av två pangarkvällar. Totalt onödigt. Men hoppas att det dåliga vädret får att folk struntar i smällare i år! 
Vi har ätit middag med mina föräldrar när jag kom från jobbet på kvällskvisten, lagom aktivitet. Det var längesen det var något partaj för  min del. Jag orkar inte! Orkar.inte.inte.
Ärtan har somnat och snart gör jag henne sällskap. Perfekt kväll med andra ord. God mat och fruktsallad till efterrätt. Därefter lägga sig tidigt! Wiiiehooo! Nu väntar tre hela dagar med ledigt! Puss&godnatt!! ❤️ 

Kommentera

Publiceras ej